27/04/13

CD 16... OPK POSITIF...


Assalamualaikum....

Harini... aku test OPK kul 5 ptg... n 10mlm.... sebenarnya bukan xnak test kul 2ptg... seperti yg di sarankan.. sebab nak puasa air punya pasal xboleh kul 2 coz lunch time tuuuu aahahaha...


Tapi mengikut kajian yang telah aku buat... kepada beberapa sumber... OPK boleh dicek mengikut kesesuaian masa 2ptg ke atas... ada juga org akan test pada 7ptg... tapi kena bandingkn dgn yg sebelum diambil..

Untuk mendapatkan result yg sangat elok... please PUASA AIR.. 2-3jam... kalini aku guna brand mahal BIOTEST... 3pc RM38.90... tersalah beli sebenarnya... baca kat rak watson tu murah... rupanya salah harga... erkkkk cashier dh Scan... so hangus RM50.00 aku... ahahaha

Whatever la... utk dapatkan apa yg aku nak.. beli bpe hinggit pun kira OK laaaa... asal puas hati... so harini T lebih terang dr C kul 10mlm... kul 5 td... T ada sikit slow dr C... jd ini lebih accurate... color makin naik.... watery banyak.... EW kena amik kat dalam br ada... tapi xnak bazir EW... hihihi 

:) HARAPAN.... MOGA CYCLE NI ADA REZEKI... AMIN.... AMIN... AMIN.....

1 ulasan:

  1. salam, i recommend kan u beli OPK kat http://kit-ujian-kehamilan-murah.blogspot.com/.. diorg jual murah.. so u bley beli byk2.. mmg kite rajin gune OPK nih... i dh kawen 1 1/2 thn, tp blom de rejki lg..

    BalasPadam